Barion Pixel

2 PÁR TALPBETÉT VÁSÁRLÁSAKOR 🚚 INGYENES SZÁLLÍTÁS 🚚

Általános Szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Digital Vibe Hungary Kft. a továbbiakban mint „Eladó” ) és a vevő (a továbbiakban mint „Vevő” ) jogainak és kötelezettségeinek szabályozását tartalmazza az Eladó által működtetett webáruházon – a www.talpbetetek.hu  internetoldalon – keresztül értékesített termékek adásvételével kapcsolatban és elválaszthatatlan részét képezi az adásvételi szerződésnek, amely az interneten, az elektronikus áruházon keresztül a Vevő és az Eladó között jön létre (a továbbiakban mint „Szerződés”).

1.1. A termékek részletes tényleges tulajdonságait a weboldalon található termékleírások és a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza.

A weboldalon és hirdetésekben látható képek illusztrációk.

A weboldalon található vásárlási tanácsok és termékbemutató leírások sem egészségügyi termékek esetében, sem egyéb termékek esetén nem értelmezendő egészségügyi, orvosi tanácsnak. A honlapon található információk és termékek felhasználása Vevő saját felelősségére történik. Eladó nem felel a termék használatával kapcsolatos közvetett károk, elmaradt hasznok esetén, továbbá azért, ha az ezen az oldalon elérhető információk nem pontosak, teljesek vagy aktuálisak.

A weboldalon található vásárlási tanácsok és termékbemutató leírások nem értelmezhetőek egészségügyi, orvosi tanácsnak és nem helyettesítik a szakképzett tanácsot.

Vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés visszaigazolását követően a Szerződés a – távollévő – felek között létrejön, az fizetési kötelezettséget keletkeztet számára és a megrendelt terméket köteles átvenni és a vételárat – valamint a szállítási költséget – a futárszolgálatnak kiegyenlíteni. A megrendelés leadását követően Vevő részéről történt bármely tévedés vagy elírás miatti felelősséget Eladó kifejezetten kizárja.

A Felek között létrejövő Szerződés tartalmát a megrendelés visszaigazolása tartalmazza, a szerződés ezen visszaigazolás Vevő részére történő elküldésével létrejön. Eladó a megrendelést elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 72 órán belül visszaigazolja. Amennyiben a visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, Vevő az ajánlati kötöttség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó nem felel, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg határidőben, mert a Vevő hibás e-mail címet adott meg megrendelése során, vagy a saját fiókjában fellépő technikai probléma miatt nem tud e-mailt fogadni.

Az Eladó jogosult az egész megrendelést vagy annak részét törölni, ha készlethiány miatt az Eladó nem tudja a megrendelést ezen ÁSZF által meghatározott szállítási időn belül teljesíteni a Vevőnek. Eladó jogosult továbbá – amennyiben a megrendelt termék nem elérhető – helyettesítő terméket küldeni. Ezekben az esetekben az Eladó köteles a Vevőt tájékoztatni.

Amennyiben Eladó magyarországi raktárában a termék nem elérhető, Eladó fenntartja a jogot, hogy más EU tagországból származó termékkel és/vagy alvállalkozót vagy egyéb közreműködőt ( teljesítési segédet ) igénybe véve teljesítse a szerződést, aki közvetlenül a Vevő részére szállítja ki a megrendelt terméket – változatlan áron és minőségben – saját szerződött áruszállító partnere útján.

 Forgalmazó egyes, megjelölt termékek szállítását csak előre utalásos fizetéssel vállalja. Ezen termékek esetén Forgalmazó Vevő részére proforma számlát állít ki, amely maradéktalan rendezése esetén hatályosul a megrendelés. A számla 3 napig érvényes. Ezen termékek a „külső raktári termék” megjelöléssel szerepelnek a webshopos felületen.

1.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza és magyar forintban értendő. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét; a szállítási költség külön díjtételt képez. A szállítási költségekről Vevő a megrendelés során tájékozódhat.

Csomag összekészítési és szállítási díja:

  •           Házhozszállítás esetén: br. 1799 Ft-tól
  •           Csomagpontra és csomagautomatába történő szállítás esetén: br. 1199 Ft-tól
 
Utánvétes teljesítés esetében az utánvét kezelési díja: 
 
  •           br. 449 Ft
 

Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére és a hozzá tartozó marketing kommunikációs csatornákra, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő téves árra – ideértve  a „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árat is -, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

1.3. A termékek, illetve a szállítási szolgáltatások árai, illetve díjai változtatásának jogát Eladó fenntartja. A módosítás a már megrendelt termékek, illetve szállítási szolgáltatások vételárát, díját nem befolyásolja; a termékek megvásárlása és a szolgáltatások igénybevétele a megrendelésben szerepeltetett áron, illetve díjazás mellett történik. Ennek megfelelően a megrendelés elküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén Eladónak nem áll módjában pénzt visszatéríteni; ugyanakkor Eladó a megrendelés leadását követően bekövetkező esetleges áremelkedéseket sem érvényesíti Vevővel szemben.

1.4. Egy vásárlás alkalmával csak egy kupon váltható be. A kuponkedvezmények nem összevonhatóak, nem halmozhatóak. A kuponok nem használhatóak fel olyan termékek vásárlásakor, melyek oldalán szerepel az „Erre a termékre nem váltható be kedvezményes kupon!” figyelmeztetés. A kuponkedvezmény a szállítási költségre nem vonatkozik. A kuponok készpénzre nem válthatóak. A kedvezménykuponnal vásárolt termék/termékek visszaküldése esetén az ügyfél visszatérítési igényének teljesítésére a számlán szereplő összeg az irányadó.

1.5. A vételárat Vevő legkésőbb a termék átvételével egyidejűleg köteles megfizetni. Vevő a vételár hiánytalan megfizetésével teljesíti a szerződést. Eladó a vételár teljes megfizetéséig tulajdonjogát fenntartja.

A vételárat Vevő utánvéttel vagy bankkártyás fizetéssel teljesítheti. A kiválasztott harmadik fél fizetési szolgáltató által biztosított fizetési módhoz kapcsolódóan minden esetben irányadóak az igénybe vett fizetési szolgáltató szerződéses feltételei. A harmadik fél fizetési szolgáltató a fizetési tranzakcióhoz kapcsolódóan díjat érvényesíthet az általa nyújtott szolgáltatás ellenértékeként. Ezen szolgáltatási díjak nem tekinthetőek a talpbetetek.hu webáruház által nyújtott szolgáltatás ellenértékének, nem képezik a talpbetetek.hu webáruház bevételét. Utánvétes fizetés esetén a termék vételárának és a szállítás díjának kiegyenlítése egyaránt a szállítást végző szolgáltatón keresztül történik. Az utánvét díjáról Vevő a megrendelés során tájékozódhat.

Csomag összekészítési és szállítási díja:

  •           Házhozszállítás esetén: br. 1799 Ft-tól
  •           Csomagpontra és csomagautomatába történő szállítás esetén: br. 1199 Ft-tól
 
Utánvétes teljesítés esetében az utánvét kezelési díja: 
 
  •           br. 449 Ft
     

    Bankkártyás fizetési lehetőség:

    Az online bankkártyás fizetések a Barion vagy a WooPayments rendszerén keresztül valósulnak meg. 

    Barion:

    A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

    WooPayments:

    A Barion melett webáruházunk a WooPayments által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást is nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a WooPayments pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a WooPayments érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja.

    A WooPayments használata ingyenes, rejtett költségek nélkül a vásárló már mobilról, bármely böngészővel használhatja a fizetőkaput. Egyaránt fizethet Electron, MasterCard, Visa, Maestro, American Express kártyákkal is.

    További tudnivalókért látogasson el a Woo Payments weboldalára: https://woo.com/payments/

    WooCommerce, Inc.

    60 29th Street #343

    San Francisco, CA 94110

    Automattic Inc. is also the controller for some of the processing activities related to Services provided by WooCommerce, Inc.

    Vevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával beleegyezik, hogy Eladó elektronikus számlát bocsát ki. Késedelmes fizetés esetén Vevő köteles megfizetni Eladó részére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szerinti késedelmi kamatot.

    Eladót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési és szállítási adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

    Eladó csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.

    1.6. A szállítási határidő a megrendelés 1.1. pont szerinti hatályossá válását ( megrendelés visszaigazolása ) követően kezdődik. Eladó ezen időponttól számított 14 napon belül köteles a teljesítésre. A teljesítési határidő eredménytelen elteltét követően Vevő jogosult elállni a szerződéstől. A 14 napos szállítási határidő alól kivételt képeznek azon termékek, ahol az „előrendelés” megjelölés található. Előrendelés esetén a szállítási határidő 60 nap.

    Eladó a teljesítés során alvállalkozót vesz igénybe.

    1.7. Minősítések osztályozása

    A vásárlói elégedettség és visszajelzések alapján kialakított minősítési rendszerünk célja, hogy segítséget nyújtson vásárlóink számára a döntéshozatalban, valamint kiemelje azokat a termékeket, amelyek a vásárlók körében különösen népszerűek és megbízhatók.

    Minősítési kategóriák és feltételek

    A vásárlói értékelések alapján a következő minősítéseket osztjuk ki termékeinkre és szolgáltatásainkra:

    Arany minősítés:

    Ez a minősítés azon termékek vagy szolgáltatások számára kerül kiosztásra, amelyek legalább 5 vásárlói értékelésben kaptak maximális, 5 csillagos minősítést.

    Platina minősítés:

    Ezt a kategóriát azon termékek vagy szolgáltatások nyerhetik el, amelyek legalább 15 vásárlói értékelésben kaptak maximális, 5 csillagos minősítést.

    Gyémánt minősítés:

    A legmagasabb elismerést azon termékek és szolgáltatások érhetik el, amelyek legalább 25 vásárlói értékelésben kaptak maximális, 5 csillagos minősítést.

    A minősítési rendszer működése

    Vásárlói értékelések gyűjtése: A minősítések kizárólag olyan vásárlói vélemények alapján kerülnek kiosztásra, amelyeket az adott terméket ténylegesen megvásárolt és kipróbált igazolt felhasználók nyújtottak be.

    Átláthatóság és objektivitás: A rendszerünk automatikusan frissíti a minősítéseket a beérkezett értékelések alapján, biztosítva az értékelési folyamat függetlenségét.

    Frissítés és visszavonás: Fenntartjuk a jogot, hogy bármely termék minősítését frissítsük vagy visszavonjuk, ha az új vásárlói vélemények ezt indokolttá teszik.

    Fontos megjegyzések

    A minősítések informatív jellegűek, és kizárólag a vásárlói véleményeken alapulnak. Nem jelentenek garanciát a termék vagy szolgáltatás konkrét teljesítményére.

    A minősítések célja, hogy megkönnyítsék a döntéshozatalt, és nem helyettesítik az egyéni mérlegelést vagy szakmai tanácsot.

    A rendszer visszaélésszerű használata, például nem valódi vásárlói értékelések benyújtása, szankciókat vonhat maga után, és a minősítés érvénytelenítését eredményezheti.

    A minősítési rendszer előnyei

    A kategóriák átláthatóvá teszik, hogy mely termékek váltak népszerűvé és elismertté vásárlóink körében. A minősítésekkel ügyfeleink nemcsak a közösség véleményére támaszkodhatnak, hanem megalapozottabb döntést is hozhatnak az igényeiknek leginkább megfelelő termék kiválasztásában.

    1.8. Értékelési és Moderálási Szabályzat

    1.8.1. Általános rendelkezések

    A Talpbetetek.hu webáruház üzemeltetője lehetőséget biztosít a vásárlóknak a megvásárolt termékek, a szolgáltatás, valamint a webáruház értékelésére. Ezen értékelések az értékelést követően adminisztrátori jóváhagyást követően megjelennek a webáruház kapcsolódó oldalain.

    1.8.2. Értékelések beküldésének feltételei

    1.8.2.1. Értékelést kizárólag azon felhasználók nyújthatnak be, akik a webáruházban ténylegesen megvásároltak egy terméket, és azt átvették. Az értékelés hitelességét a vásárlás nyilvántartása alapján ellenőrizzük.

    1.8.2.2. A kézhezvételt követően, 5 napon belül a Talpbetétek.hu webáruház automatikusan e-mailt küld az értékelés lehetőségével. Az értékelés az e-mail beérkezésétől számított 30 napon belül nyújtható be. 30 napon túl, valamint cserélt vagy elállással visszaküldött termékek esetében értékelés leadására nincs lehetőség.

    1.8.3. Az értékelések tartalma

    1.8.3.1. Az értékeléshez a következő mezők kitöltése szükséges:

    • Legalább egy megvásárolt termék 1–5 csillagos értékelése.
    • Az értékelés címe (opcionális).
    • Szöveges vélemény (opcionális), amelyben a termék, a vásárlás folyamata, vagy az ügyfélszolgálat értékelhető.

    1.8.4. Moderálás szabályai

    1.8.4.1. A beküldött értékelések automatikusan megjelennek az adatbázisban, ahol az adminisztrátorok szemlézését követően, engedélyezésre, moderálására, illetve inaktiválására kerülhetnek.

    1.8.4.2. A szöveges értékeléseket az alábbi esetekben moderáljuk vagy inaktiváljuk:

    • Jogszabályba ütköző vagy jogellenes tevékenységet hirdető tartalom.
    • Bűncselekményt, szabálysértést valósít meg.
    • Jóerkölcsbe ütköző vagy etikai normákat sértő tartalom.
    • Védjegyoltalomba ütköző vagy szellemi alkotások jogait sértő tartalom.
    • Megtévesztő információ vagy reklám.
    • Harmadik fél weboldalára mutató linket tartalmaz.

    1.8.4.3. A csillagos értékeléseket nem moderáljuk, kivéve, ha azok egyértelműen védett tartalmat vagy káros, megtévesztő, pontatlan, esetleg bizonyíthatóan valótlan információt tartalmaznak.

    1.8.5. Értékelések értékelő általi törlése vagy módosítása

    1.8.5.1. Az értékelések törlését kizárólag az értékeléshez használt e-mail címről küldött írásbeli kéréssel lehet kezdeményezni. A kérést az adminisztrátorok megvizsgálják, és ennek alapján döntenek a törlésről.

    1.8.6. Kedvezménykuponok értékelésért

    1.8.6.1. A sikeresen beküldött értékelésekért a Talpbetétek.hu webáruház 10% kedvezménykupont biztosít az értékelők számára.

    1.8.6.2. A kedvezménykupon kizárólag a következő vásárlás során használható fel, és más akciókkal nem vonható össze. A kupon érvényessége a kézhezvételtől számított 30 nap.

    1.8.6.3. A kupon nem átruházható, és készpénzre nem váltható.

    1.8.7. Jogorvoslati lehetőségek

    1.8.7.1. Az értékelések moderálásával vagy törlésével kapcsolatos kifogásokat a vásárlók a [email protected] e-mail címen keresztül, írásban nyújthatják be.

    1.8.7.2. A benyújtott kifogásokat 14 munkanapon belül megvizsgáljuk, és a döntésről értesítést küldünk az érintett félnek.

    1.8.8. Felelősségkorlátozás és Adatvédelem

    1.8.8.1. A Talpbetétek.hu webáruház nem vállal felelősséget az értékelések tartalmáért, kivéve, ha azokat a webáruház maga tette közzé. Az értékelések szubjektív véleményeket tükröznek, és nem tekinthetők a webáruház hivatalos álláspontjának.

    1.8.8.2. Az értékelések célja a vásárlók tájékoztatása, és nem minősülnek garanciának vagy ajánlásnak.

    1.8.8.3. Az értékelésekhez kapcsolódó adatokat az (EU) 2016/679 általános adatvédelmi rendelet (GDPR) rendelkezéseinek megfelelően kezeljük. Az adatok kizárólag az értékelési folyamat hitelességének ellenőrzésére szolgálnak, és harmadik fél részére nem kerülnek továbbításra, kivéve, ha azt jogszabály írja elő.

    1.8.9. A moderált értékelések adattovábbítása

    A Talpbetétek.hu webáruházban közzétett, moderálási folyamaton átesett értékelések továbbítása a Google és a Facebook platformjai felé teljes mértékben automatizált módon történik. Az adattovábbítás egy strukturált adatfeed segítségével, napi szinkronizáció keretében valósul meg, manuális beavatkozás nélkül. Ez a megoldás biztosítja, hogy a platformokon megjelenő vásárlói értékelések megfeleljenek a webáruházban érvényesített minőségi és tartalmi követelményeknek, valamint garantálja az adatok naprakészségét és konzisztenciáját.

    1.8.10. A vásárlói értékelések megjelenésének célja

    Cégünk elsődleges célja, hogy olyan termékeket forgalmazzon, amelyek vásárlóink elégedettségét szolgálják, és amelyek hozzájárulnak az általános egészségmegőrzéshez és jólléthez. Elkötelezettek vagyunk az etikus kereskedelmi gyakorlatok iránt, és határozottan elzárkózunk a versenytársakra vagy konkurens vállalkozásokra irányuló becsmérlő vagy lejárató kommunikációtól.

    Cégünk szigorúan elutasítja a vásárlók szándékos megtévesztését, és minden tevékenységünkben az átláthatóságot, a hitelességet és a vásárlói elégedettséget tartjuk szem előtt. Továbbá, értékelési rendszerünk célja nemcsak a vásárlók tájékozódásának támogatása, hanem a közösségépítés, amelyben a visszajelzések értéket teremtenek mind a vásárlók, mind a forgalmazott termékek és a forgalmazó számára.

    1.9.0 Hűségpont program

    1.9.1. A Szolgáltató hűségpont programot (a továbbiakban: „Program”) működtet, amelyben a regisztrált Felhasználók vásárlásaik és meghatározott aktivitásaik után pontokat (a továbbiakban: „Pont”) gyűjthetnek.

    1.9.2. A Program mindenkor aktuális részletes szabályait – ideértve a Pontok gyűjtésének, felhasználásának, szintlépéseknek, beváltási feltételeknek és minden további működési beállításnak a leírását – a Szolgáltató a honlapon közzétett https://talpbetetek.hu/jutalmak/

     oldalon teszi közzé. A Program szabályai ezen az oldalon érhetők el, és mindig az ott közzétett verzió az irányadó.

    1.9.3. A Pontok nem ruházhatók át, készpénzre vagy egyéb ellenszolgáltatásra nem válthatók. A Felhasználónak lehetősége van a Pontokat kuponná alakítani a https://talpbetetek.hu/jutalmak/

     oldalon meghatározott feltételek szerint; a kupon harmadik személy részére átadható, de felhasználására kizárólag a kuponban rögzített szabályok alkalmazandók.

    1.9.4. A Pontok érvényességi ideje, lejárata, valamint a szintlépések érvényessége a https://talpbetetek.hu/jutalmak/

     oldalon meghatározottak szerint alakul. Amennyiben másként nem kerül közzétételre, a Pontok a jóváírástól számított 12 (tizenkettő) hónapig használhatók fel, ezt követően automatikusan törlésre kerülnek.

    1.9.5. A Pontok beváltására kizárólag a Szolgáltató webáruházában, a https://talpbetetek.hu/jutalmak/

     oldalon meghatározott minimum kosárérték elérése esetén van lehetőség.

    1.9.6. A Pontok jóváírására kizárólag a rendelés teljesítését követően kerül sor. A Pontok jóváírásának pontos szabályait (pl. szállítási díjra, akciós termékekre, ajándékkártyás vásárlásra vonatkozóan) a https://talpbetetek.hu/jutalmak/

     oldalon tesszük közzé.

    1.9.7. A Szolgáltató fenntartja a jogot a Program feltételeinek bármikori módosítására vagy a Program megszüntetésére. A módosítás vagy megszüntetés a honlapon, különösen a https://talpbetetek.hu/jutalmak/

     oldalon történő közzététellel válik hatályossá.

    1.9.8. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Pontok elvesztéséből, lejáratából, valamint a Program módosításából vagy megszüntetéséből eredő közvetett vagy közvetlen károkért.

    2.1. Eladó a megrendelt terméket szállítmányozó cég igénybevételével juttatja el a Vevő által megjelölt szállítási címre, amennyiben rendelkezésre állnak a megfelelő megközelítési lehetőségek és útviszonyok. A szállítási díjat Vevő viseli. A mindenkori szállítási díjak  Eladó weboldalán találhatóak.

    2.2. A megvásárolt termékeket az Eladó csomagmérettől függően az MPL, FOXPOST futárszolgálat egyikével juttatja el a Vevőhöz, mely választást Vevő hoz meg. A fuvarozó cég a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról közvetlenül a Vásárlónak e-mailt küld. Az e-mailben feltüntetett linken a kiszállítás időpontja módosítható, ha a megadott dátum nem megfelelő. Határozott időpontra történő szállítást Eladó nem vállal.

    A kiszállított csomagot a futárcég a szállítási címen adja át a címzettnek, vagy más nagykorú, önmagát igazolvánnyal igazolni tudó személynek

    Az áru átvevője köteles a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni, és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani, és a felismerhető hiányosságokról vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint, a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a fuvarozónak és Eladónak haladéktalanul bejelenteni. 

    2.3. Ha Vevő az árut az Eladó által megbízott szállítmányozó által jelzett, illetve egyeztetett szállítási időpontban olyan okból nem veszi át, amelyért felelős, az Eladó jogosult az újbóli kiszállítás díjának Vevőre történő terhelése mellett a termék kiszállítását ismételten megkísérelni vagy a szerződéstől elállni. 

    Eladót elállási jog illeti meg abban az esetben is, ha a Vevő a megrendelt termék átvételét megtagadja a kiszállításkor.

    Amennyiben Vevő nem törölte rendelését és azt a kiszállításkor bármely okból nem veszi át, köteles megfizetni Eladó részére a termék kiszállításával összefüggésben felmerült valamennyi költséget.

    2.4. Az áru elküldésekor a kárveszély akkor száll át  Vevőre amikor az áru leszállításra kerül a Vevő vagy az általa megbízott, illetve helyiségében tartózkodó, az Eladótól, ill. a szállítótól eltérő harmadik személy részére.

    2.5. A vételár határidőben történő maradéktalan megfizetésének elmaradása esetén Eladó jogosult a Vevő megrendelését törölni, illetve a szerződéstől elállni.

    3.1. Ha a Vevő nem elégedett a vásárolt termékkel, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20.§ alapján a termék átvételének napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállás bejelentésére Eladó weboldalán keresztül – https://talpbetetek.hu/kapcsolat – biztosít lehetőséget. Vevő ezen a felületen jelentheti be elállási nyilatkozatát, melyet Eladó haladéktalanul visszaigazol.

    Elállás esetén Vevő köteles az érintett terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni Eladónak eredeti állapotban – címkékkel,  károsodás és használatra utaló jelek nélkül –  minden hozzá tartozó és Vevő részére átadott dokumentációval együtt. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Vevő viseli. A csomaghoz mellékelni kell a hiánytalanul kitöltött visszaküldési nyilatkozatot, melyet innen tölthet le. A fogyasztó a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatért és abból eredő értékcsökkenésért felel. Ebben az esetben csak az értékcsökkenés összegének levonása után fennmaradó vételárrész fizetendő vissza vevő részére.

    Amennyiben Vevő nem fizette meg a termék feladásakor annak postaköltségét, úgy Eladó a visszautalásra kerülő vételárból jogosult ezen összeget levonni.

    Az elállási jog nem gyakorolható – többek között – az alábbi esetekben:

    – olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

    – romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

    – olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza

    3.2. Eladó egyes termékekhez kapcsolódóan 14 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosít. Kizárólag azon termékek megvásárlása esetén vehető igénybe a meghosszabbított visszaküldési lehetőség, amely termékek leírásában ez kifejezetten szerepel. A visszaküldési szándék bejelentésére Eladó weboldalán feltüntetett email címére küldött írásos kérvényben van lehetőség, [email protected]. Vevő ezen a módon jelentheti be elállási nyilatkozatát, melyet Eladó mielőbb visszaigazol. Az indokolás nélküli, meghosszabbított visszaküldési lehetőség igénybevételének feltétele az elektronikus bejelentéssel egyidejűleg Eladó részéről feltett kérdések megválaszolása, továbbá a visszaküldés díjának viselése Vevő részéről.

    A visszatérítendő összegek a vásárlástól való elállás illetve reklamáció elismerését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon belül kerülnek visszatérítésre. Visszatérítést csakis bankszámlára tudunk elvégezni, lakcímre nem áll módunkban.

    4.1. A Vevőt Eladó hibás teljesítése esetén megilletik a következő kellékszavatossági jogok:

    A Vevő a (kellék)szavatossági igényeit olyan termék, illetve szolgáltatás esetén érvényesítheti, amely az átadásakor, illetve teljesítéskor nem felelt meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott minőségi követelményeknek. A Vevő által a szerződéskötéskor ismert hibára nem lehet szavatossági igényt érvényesíteni mint ahogy olyan hibák esetében sem, amelyeket a Vevőnek a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

    Amennyiben – szavatosság esetén – beigazolódik, hogy a termék, illetve szolgáltatás hibás volt, a Vevő kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását; vagy a hibát Eladó költségére maga is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban minden esetben a Vevő (beleértve a Fogyasztónak minősülő Vevőket is) viseli, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra Eladó adott okot. Jelentéktelen hiba miatt nem lehet a szerződéstől elállni függetlenül attól, hogy a Vevő Fogyasztónak minősül-e vagy sem.

    A Vevő szavatossági igényeit az Eladóval szemben érvényesítheti. Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát közölni. Vevő a 3. pontban megjelölt elektronikus úton köteles a hibát közölni és ezzel egyidejűleg a hibás termékről fotót feltölteni a felületre. Ha a Vevő Fogyasztó, akkor a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

    A szavatossági jogok a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évülnek el. Amennyiben a Vevő Fogyasztónak minősül, szavatossági igényeit a kiszállítástól (teljesítéstől) számított két éves elévülési határidőn belül érvényesítheti. Az elévülési határidők letelte után a kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetők. A szavatossági kötelezettségek teljesítésével kapcsolatos költségek – így a hibás termék szállítási költsége is – Eladót terhelik.

    4.2. A Fogyasztót megillető termékszavatosság

    Szolgáltatót az általa értékesített termékekkel kapcsolatban termék – és kellékszavatossági kötelezettség terheli, melyek vonatkozásában a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) 6:159.-6.170.§ szakaszai irányadóak.

    A Fogyasztónak minősülő Vevő a termék hibája esetén a hiba kijavítását vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a termék kicserélését kérheti a termék gyártójától vagy forgalmazójától (a továbbiakban együtt: Gyártó). Ezt a jogát a Fogyasztó abban az esetben gyakorolhatja, ha a termék nem felel meg a Gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a Gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal; ilyen hiba esetén a Vevő eldöntheti, hogy az adott problémával a Gyártóhoz vagy a Szolgáltatóhoz fordul. A fentieknek megfelelően ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető; a Fogyasztó a termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Gyártóval szemben érvényesítheti.

    A Fogyasztó termékszavatossági igényét a termék Gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Fogyasztó e jogosultságát elveszti. Ezen időtartamon belül a Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül (2 hónapon belül) köteles a hibát a gyártóval közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

    4.3. Amennyiben a Vevő Fogyasztónak minősül, jótállási (garanciális) jogok illetik meg a bruttó 10.000,- Ft-ot meghaladó termékvásárlás esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerint az annak mellékletében felsorolt termékek vonatkozásában.

    A Szolgáltatót egyes, a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet 2. §.-ban foglaltak szerinti értékhatárt elérő termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján  jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás feltételeit a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) 6:171.-6.173.§-ig terjedő szakaszok részletezik.  

    Jótállás (vagy garancia) esetén az Eladó garantálja, hogy annak időtartama alatt a termék kifogástalanul működik. Eladó csak akkor mentesül a jótállási kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék értékesítésekor még nem volt meg a termékben, az a teljesítés után keletkezett. A jótállás időtartama a termék Vevő részére történt átadásától számított 1 (egy) év. A gyártó által vállalt garancia esetén a jótállás időtartama lehet hosszabb; a gyártó által vállalt jótállás feltételeit Vevő a termékhez mellékelt jótállási jegyről ismerheti meg.

    A jótállásra (különösen a jótállás esetén érvényesíthető igényekre) egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályok az irányadók. A jótállás a Vevő, illetve a Fogyasztó (egyéb) jogszabályon alapuló jogait nem érinti.

    Vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként  a jótállásból fakadó jogok a 4.1. és 4.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

    Vevő (beleértve a Fogyasztót is) jótállási igényét kizárólag a vásárláskor kapott eredeti jótállási jegy, illetve – ha a jótállási jegy átadása elmaradt vagy a jótállási jegy szabálytalanul lett kitöltve – a teljes vételár kifizetését igazoló számla bemutatása esetén érvényesítheti. Szavatossági igény érvényesítésének feltétele a teljes vételár kifizetését igazoló számla Eladónak történő bemutatása.

    4.4. A szavatosság, illetve jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, amelyek arra vezethetők vissza, hogy:

    – a terméket nem rendeltetésszerűen használták, nem tartották be a termék kezelési, használati, illetve karbantartási utasítását stb.,

    – szükséges javításokat nem, vagy nem a kijelölt szakszervizben végezték el,

    – a terméket átalakították, megváltoztatták,

    – valamely alkatrész természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy,

    – a Vevő nem tett eleget kárenyhítési kötelezettségének (pl. a vevő a termék felismerhető hibáit időben nem kifogásolja).

    Amennyiben a bejelentett kellékszavatossági/jótállási igény jogos, úgy az annak teljesítésével felmerülő költségeket ( pl. postaköltség ) Eladó viseli.

    Az Eladó felelőssége a jelen ÁSZF, illetve a Vevővel kötött szerződés megszegése esetén nem terjed ki a közvetett károkra, például profit vagy lehetőség elvesztésére. Eladót nem terheli felelősség, ha szerződéses kötelezettségeit (ideértve a termékek kiszállítását is) azért nem teljesíti, mert a nem teljesítés olyan esemény következménye, amely ésszerű irányításán kívül esik, ami magában foglalja különösen, de nem kizárólag a tűzesetet, árvizet, vihart, egyéb szélsőséges időjárási körülményeket, lázadást, sztrájkot, zavargásokat, háborút, pandémia okozta veszélyhelyzetet és terrorcselekményt.

    4.5. Termékeink nem minősülnek orvostechnikai eszközöknek. Tartós fájdalom esetén kérjük minden esetben forduljon orvosához vagy szakterapeutájához. Bizonyos esetekben a kivizsgálás elengedhetetlen a gyógyuláshoz és a tartós állapotjavításhoz, ezért minden indokolt esetben javasoljuk a szakrendelést és a szakvizsgálatot.

    5.1.Panaszügyintézés

    A Vevő a termékkel vagy az Eladónak az áruk Fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatos fogyasztói kifogását szóban vagy írásban terjesztheti elő.

    Eladó az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz Vevőhöz eljusson. Ha a panaszt Eladó elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

    5.2.Egyéb panaszkezelési, jogérvényesítési lehetőségek

    Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló jogvita az Eladóval való egyeztetések során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő, illetve a Fogyasztónak minősülő Vevő számára:

    Amennyiben a Fogyasztónak minősülő Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a területileg (a Fogyasztó lakóhelye szerint) illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A járási hivatalok elérhetőségei az alábbi linkre kattintva érhetőek el: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista.

    Békéltető testület

    A szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztónak minősülő Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes, kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testületnél. Ha a Fogyasztó nem rendelkezik belföldi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel, az eljárásra az Eladó székhelye szerinti békéltető testület az illetékes. A Fogyasztónak ugyanakkor lehetősége van arra, hogy a fent megjelölt békéltető testület(ek) helyett más békéltető testületet jelöljön meg a békéltető testületi eljárásra. A békéltető testületre vonatkozó jogszabályi rendelkezések alkalmazásában fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

    Az Eladó székhelye szerint illetékes Pest Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

    Cím: 1055 Bp., Balassi B. u. 25. IV/2

    Levelezési cím: 1364 Bp., Pf. 81.

    E-mail cím: [email protected]

    Az Eladó a Vevő által önkéntesen megadott adatokat az adásvételi szerződés teljesítése céljából és azzal kapcsolatban használja fel: az elektronikus megrendelés feldolgozása, az áru kézbesítése, számla kiállítása, esetleges reklamációk kezelése érdekében. ( Az adatkezelés jogalapja: 2016/679 EU rendelet 6. cikk. (1) beke. a. pont )

    Eladó kötelezi magát, hogy Vevő erre irányuló kérése esetén személyes adatait törli az adatbázisából.

    Eladó bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A megrendelésekre és a megrendelések visszaigazolásával létrejövő szerződésekre a megrendeléskor hatályos – és a megrendelés előtt külön elfogadott – ÁSZF rendelkezései irányadók.

    Amennyiben a Vevővel kötött szerződés egyes rendelkezései, beleértve a jelen ÁSZF-t is, teljesen, vagy részben érvénytelenek, vagy érvénytelenné válnak, ez nem befolyásolja a többi rendelkezés érvényességét. A teljesen, vagy részben hatálytalan szabályozás helyére olyan szabályozás lép, amely annak gazdasági sikerét leginkább megközelíti.

    A jelen ÁSZF-re, illetve a Vevővel kötött szerződésekre a Magyar Jog vonatkozik.

    Vevő a megrendelés elküldésével kifejezetten kijelenti, hogy az általános szerződési feltételeket teljes terjedelmében megismerte és az abban foglaltakat elfogadta.

    Eladó ADATAI

    • Név: Digital Vibe Hungary Kft.
    • Székhely: 2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u. 48.
    • Levelezési cím: 2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u. 48.
    • Bankszámlaszám: 11711106-20014380
    • E-mail cím: [email protected]
    • Cégjegyzékszám: 13-09-236813
    • Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
    • Adószám: 32656514-2-13
     

    Jelen ÁSZF hatályos: 2025.09.10-től

    Orto Rapid 2 sarokemelő ortopéd talpbetét

    Vásárolj 2 db talpbetétet és
    🚚 INGYEN SZÁLLÍTUNK 🚚
    Vásárold meg ezt a terméket és gyűjts 450 pontot - értéke 450 Ft
    Vásárold meg ezt a terméket és gyűjts 450 pontot - értéke 450 Ft

    Köszönjük, hogy feliratkoztál!

    A kedvezmény aktiválásához írd be az ORTO10 kuponkódot a Pénztár oldalon lévő Kuponkód mezőbe.

    Keresés